Aankomst in Amerika - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu Aankomst in Amerika - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu

Aankomst in Amerika

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

09 Februari 2014 | Verenigde Staten, New York

Hoi allemaal!

Nadat ik afscheid genomen had ging ik samen met mijn vader door de douane heen. Mijn vlucht vertrok om 13:25.
Op het moment dat ik dit typ zit ik in het vliegtuig business class. We hebben gelukkig al een groot deel achter de rug van de vlucht; we moeten nog 1:55 uur. De 8 uur durende vlucht heeft mij, zoals in elke vlucht gebeurt, vierkant ogen gegeven. Maar ik heb wel een film voor de helft gekeken en een aantal afleveringen van de serie Person of Interest. Als ik straks in Amerika ben zal ik als eerste de afleveringen kijken en hoef je niet meer te wachten tot het in Nederland eindelijk een keer op tv is ;)

Het is nu 5:03 in de ochtend wanneer ik dit stukje typ. We hebben een prima vlucht gehad, al was het wel een harde landing ;) Aangezien we business class zaten mochten we als eerste eruit. Toen moesten we in een rij aansluiten dat 2 uur heeft geduurd voordat je eindelijk bij de douane was. Het lijkt net alsof je in de rij aansluit voor de droomvlucht in de efteling, met al dat geslinger. Gelukkig ging alles goed met mijn visum en waren wij er zo doorheen.
Na de airtrain te hebben gevonden zijn we naar het hotel gegaan. Er kwam speciaal een busje om ons op te halen dus dat was wel relaxed. Aangezien we veel honger hadden gingen we nog even wat eten. Ik heb mijn eerste hamburger al op en mijn vader al zijn eerste stake! Erg lekker hoor :)
Om 7:00 kunnen we gaan ontbijten en daarna gaan we terug naar het vliegveld om een auto te huren en dan naar Worcester te rijden.

Ik hou jullie up-to-date!

Om mij te volgen kan je je emailadres invullen. Aan de linkerkant zie je “blijf op de hoogte” daar moet je dan klikken op “meld je aan voor de mailinglijst”.

Groetjes!


Fotos: http://imgur.com/a/lRtpw

  • 09 Februari 2014 - 12:19

    Anke:

    Wat een tijd voor de douane. Ik ben wel blij dat je Geen extra vragen kreeg over je verblijf e.d.bij de douane.
    Ik ben heel benieuwd naar je kamer en hoe je huisgenoten zijn. Goede reis met al die sneeuw. Ik wacht op je volgende verslag.

  • 09 Februari 2014 - 12:19

    Jessica:

    Hoi Nous!

    Wat een leuk verhaal! Ben benieuwd hoe je je kamer vind vanmiddag! Veel reisplezier nog en spreek je snel weer :)

    xxx Jessica

  • 09 Februari 2014 - 13:35

    Wil Groenhof:

    Geweldig dat we je zo kunnen volgen. Hopen dat jullie een goede reis hebben en dat je kamer en huisgenoten meevallen.

  • 09 Februari 2014 - 14:56

    Steef:

    Waardeloos altijd die lange rijen daar! Maar goed jullie zijn er

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 13812

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Worcester, MA

Landen bezocht: