De eerste dag alleen - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu De eerste dag alleen - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu

De eerste dag alleen

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

11 Februari 2014 | Verenigde Staten, Worcester

Hoi Allemaal,

Ik heb net foto’s van de voorkant van het huis gemaakt zoals beloofd. Wat mij opviel is dat de krant dus echt gewoon voor het huis wordt gesmeten; zie krant in de sneeuw. Mijn kamer ziet er nu ook opgeruimd uit. De twee koffer zijn leeg en alles op de juiste plek gelegd. Ik heb ook nog even stof gezogen en het is nu duidelijk waarom de rest van het huis zo’n bende is omdat er geen gezamenlijk werkende stofzuiger is. Even geopperd laten we samen een stofzuiger kopen dus hopelijk zet dat door.
Even wat meer informatie over het huis. Ik woon samen met 4 andere jongens: Mark, Jack, Victor en Apurv. Ik deel de badkamer met Mark en Jack. Iedereen is super vriendelijk en zijn bereid om mij mee te nemen voor boodschappen. Daar ben ik heel blij om! Mijn Queen size bed slaap heerlijk. De eerste nacht heb ik niet goed geslapen omdat de verwarming zo hoog stond. Je kunt zelf de verwarming niet regelen en het raam open doen hielp niet genoeg. Wat blijkt nou ze hebben de kachel expres hoog gezet voor mij haha. Nu staat de kachel op een normale temperatuur en afgelopen nacht heb ik heerlijk geslapen.

Gister hebben mijn vader en ik de laatste boodschappen gedaan. We hebben ook nog even de universiteit bekeken en gevraagd naar mijn stagebegeleidster. Dat ging iets anders dan verwacht want ze komt pas in april van Harvard naar UMASS. Als het goed is zal iemand anders mij tot die tijd begeleiden. Morgen staat in de planning dat ik andere internationale studenten ontmoet, hopelijk gaat dat ook lukken. Voor alle nieuwsgierige mensen heb ik foto’s van het gebouw gemaakt. Ik ben vergeten de binnenkant te fotograferen dus dat zal ik vandaag of morgen even doen. Het ziet er allemaal super mooi uit! Het gebouw waar ik in zit is van hout aan de binnenkant wat er chique uit ziet. Het gebouw waar ik in zal sporten is vorig jaar gebouwd en ziet er nog nieuwer uit. Daar heb ik wel een paar foto’s van.

Ik kan gratis sporten omdat ik een student ben (oh yeah!). Ik kreeg nog een compliment van een Amerikaan dat mijn accent zo leuk is. Ik moest het bijna uitproesten van het lachen want het Nederlands-Engels accent is nou niet bepaald mooi hahaha. Maar ik moet zeggen tot nu toe zijn alle Amerikanen erg aardig.

Pap is ondertussen weer thuis en ik ben nu echt aan mezelf overgelaten ;) Gelukkig gaat dat tot nu toe prima! Zo eerst even lunchen (het is hier nu half 1 smiddag) en daarna lekker sporten.

Groetjes!

Fotos: http://imgur.com/a/iQZF6

  • 11 Februari 2014 - 20:14

    Anke:

    Hoi Anoush,

    Het ziet er allemaal mooi uit. Leuk die foto's. Ik ben benieuwd naar je ervaring in de sportschool. Sport ze vanmiddag!

  • 11 Februari 2014 - 20:27

    Wil:

    Hoi Anoush,

    leuk al die foto's. Fijn dat je gratis mag sporten. Geniet er van. Ben benieuwd hoe je het vindt. Die krant in de sneeuw is wel heel apart!

    Groetjes van ons.

  • 11 Februari 2014 - 21:38

    Jessica:

    Hoi Nousje!

    Leuk verhaal weer en leuk dat we je kunnen zien via de webcam :D Eindelijk heb je een foto van de voorkant gemaakt haha! Weer zo typisch Amerikaans.. Sport lekker vanmiddag! Ik ga zo lekker douchen en slapen :)

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 13795

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Worcester, MA

Landen bezocht: