Sporten - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu Sporten - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu

Sporten

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

13 Februari 2014 | Verenigde Staten, Worcester

Hoi Allemaal,

Vandaag eindelijk een nacht helemaal doorgeslapen, dat is altijd fijn. Ik begin hier steeds meer mijn draai te vinden. We hebben nu een schoonmaakschema en ik zal de keuken schoonmaken. Ik heb net al mijn plank van de koelkast leeggehaald en schoongemaakt. Daar was het ook wel aan toe. Mijn eten staat ook in de kast netjes opgestapeld. Het is wel grappig hoeveel meer ik geef hoe schoon mijn kamer is en alle andere dingen dan thuis. Ben benieuwd hoe lang dit zal duren ;)

Zoals ik al eerder zei is de school op 5 minuten loopafstand. Dat is het ook echt, het is super dichtbij. Ik heb nu een foto genomen van het pad dat ik moet nemen. Dat is meer een opstakel om dat over te gaan hahaha. Als het gaat dooien dan zal het allemaal drab worden en als het gaat sneeuwen zak je er in weg :p Nadat ik dat overwonnen heb hoef ik alleen nog maar een weg over te steken waar de auto’s stoppen voor je ook al heb je geen voorrang! Ik ben lekker gaan sporten in de sportschool. Het is echt heel mooi en hele mooie apparatuur. Ik heb er twee foto’s van daar kun je zien dat het niet heel groot is maar er staat meer materiaal dan je zou denken. Achterin is er een zaaltje waar les wordt gegeven. Daar kan ik ook gratis heen en vrijdag zal ik daar bootcamp volgen, ik ben benieuwd.
Vandaag ben ik naar de supermarkt geweest. Heerlijk gelopen; het zonnetje scheen, er was bijna geen wind en de straten waren schoon. Ik heb daar wat kleine bootschappen gedaan anders kan ik het niet meer dragen. De limonade die ik een paar dagen geleden heb gekocht is heel raar. Het is poeder wat je dan met water moet oplossen maar hoe weinig je er ook in doet het lost niet helemaal op. Het smaakt ook net alsof je snoep drinkt omdat het die smaak precies heeft. Ze hebben helaas geen siroop om limonade te maken. Ze hebben nog wel meer rare dingen bijvoorbeeld als je rijst met sausje wilt eten moet je het voorverpakt kopen. Dat betekent alles in een pakje en dan opwarmen in de magnetron. Ze hebben namelijk geen losse sausen. Als iemand weet waar ik dat kan kopen laat het me weten! Ze hebben ook weer hele lekkere dingen zoals de yoghurtjes, vlees en de Amerikaanse thee. Elke keer als ik sta te koken krijg ik complimenten van mijn huisgenoten dat het zo lekker ruikt. Altijd fijn om te horen :D

Morgen krijgen we sneeuw, heel veel sneeuw schijnt. Ik heb er zelfs een weeralarm van gekregen van mijn zorgverzekering en ook via de weerapp. Ik ben benieuwd wat er ligt als ik morgen wakker wordt. Ik ga morgen ook nog even hardlopen, helaas op een hardloopband want tja met al dat sneeuw gaat het niet lukken. Daarbij is het ook te koud om buiten te lopen, de lucht die je inademend is super koud. Gelukkig is er een oplossing om binnen te sporten :D

Welterusten!

Fotos: http://imgur.com/a/MGtFN

  • 13 Februari 2014 - 09:57

    Wil:

    Hoi Anoush,

    Geweldig dat je zo netjes bent geworden. Moet je vasthouden. Komt later goed van pas.
    Hoop dat de sneeuw wat meevalt. Ben blij dat we dat hier niet hebben!
    Mooi dat je binnen kunt hardlopen, mooie sportschool hoor!
    Groetjes .

  • 13 Februari 2014 - 17:21

    Anke:

    Hoi Anoush,

    Leuk dat iedereen je eten zo lekker vindt ruiken. Wat is de koelkast vol. Welk deel is van jou?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 13807

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Worcester, MA

Landen bezocht: