Het begin komt! - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu Het begin komt! - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu

Het begin komt!

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

20 Februari 2014 | Verenigde Staten, Worcester

Hoi Allemaal,

Er zijn wat dingen in de planning veranderd. Vandaag zou ik eigenlijk Joyce ontmoeten, dat is niet doorgegaan. Ik ga namelijk morgen naar Boston toe om haar te ontmoeten!! Hoe cool :D:D De dochter van Joyce (Sara) zal mij naar Boston brengen en weer terug rijden. We gaan ook Boston zelf bekijken! Ik heb er nu al zin in :D

Morgen moet ik ook een gezondheidskeuring doen. Dat is om half 9 en om 8 uur komt iemand mij ophalen die ik nog niet ken. Ik denk dat ze van het lab is en ik vind het super lief dat ze mij wilt wegbrengen. Als ik daar klaar ben haalt Sara mij op en rijden we, als het goed is, gelijk door naar Boston. Een ding wat mij hier wel is opgevallen is dat weinig mensen hier aan hun afspraak houden. Ze veranderen de afspraak omdat ze iets anders gepland hebben, geen zin hebben of een ander niet goed onderbouwde reden hebben. Dus als uiteindelijk puntje bij paaltje komt laten ze het afweten. Als Nederlander word ik hier geïrriteerd om want houd je aan je afspraken. Ik weet natuurlijk niet of dit verbeterd in de rest van de tijd, laten we het hopen :)

Gisteren heb ik een UMass vestje gekocht. Het is een zwart vestje en het is een vrouwenvestje wat inhoud dat er een curve in zit. Dat vestje zit super lekker! Vandaag heb ik eindelijk mijn ID badge gekregen. Nu kan ik eindelijk in het gebouw, nouja op dit moment alleen nog in de sportschool en de standaard gebouwen. Ik moet speciaal langs bij iemand om toegang te krijgen voor het lab.

Vandaag heeft het hard gesneeuwd waardoor de wegen niet begaanbaar waren. Ik wacht al 2 dagen op een pakketje! Mijn huisgenoten zijn er razend enthousiast over wat in het pakketje zit :D Zodra ik het heb weet je wat er in het pakketje zit ;)

Vanavond heb ik voor het eerst meegedaan met een spinning les. Het was super super leuk! Ik krijg weer een beetje het Nederlandse gevoel terug omdat ik op een fiets zit hahaha. Ook al ben ik nog geen 2 weken weg ik heb het gevoel alsof ik hier al een maand zit vanwege alle indrukken. Om verder te gaan met de spinning les; ik voelde het echt goed in mijn benen maar qua conditie kan het voor mij nog wel zwaarder. Buiten het feit dat mijn dijen gesloopt zijn omdat ik geen goed broekje heb en alles schuurt. Er waren 3 nieuwe mensen, inclusief mezelf, en ze zei speciaal tegen mij op een gegeven moment jij moet mee doen met de groep. De rest van de nieuwelingen moesten een paar tandjes lager. Dat voelt altijd goed :D Volgende week ben ik zeker weer van de partij!

Toen we klaar waren met de les sprak iemand mij aan en ze zei dat ze uit Australië kwam. Gelijk gingen alle alarmbellen af oeeeee buitenlandse student!!! Ik heb ook iemand uit Frankrijk leren kennen, die heel goed Engels spreek. Ze stelden samen voor om wat met de hele groep internationale studenten wat te gaan drinken. Ik heb haar nog even een email gestuurd en hopelijk gaat dit door zou wel heel cool zijn!

Ook heb ik een mailtje gestuurd naar de hardloopclub van UMass. Ik heb al een reactie terug en zaterdag gaan ze met zn allen hardlopen in het park. Ik heb gelijk gevraagd of ik een lift kan krijgen. Hopelijk lukt dit zou wel super stoer zijn!

Ik heb nu mijn hele verhaal verteld en nu duik ik lekker mijn bedje in.

Welterusten.

Fotos: http://imgur.com/a/vzfBm
Video: https://www.youtube.com/watch?v=E2KA3x_ElHM

  • 20 Februari 2014 - 16:15

    Wil:

    Wat een belevenissen allemaal en leuk dat je naar Boston gaat! Zo maak je nog eens wat mee.

  • 20 Februari 2014 - 19:25

    Anke:

    Hoi Anoush,

    Klinkt goed allemaal. Ik ben heel benieuwd hoe je het vandaag hebt gehad in Boston!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 13800

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Worcester, MA

Landen bezocht: