GoPro Hero 3+ Silver Edition - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu GoPro Hero 3+ Silver Edition - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu

GoPro Hero 3+ Silver Edition

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

22 Februari 2014 | Verenigde Staten, Worcester

Hoi Allemaal,

Vandaag heb ik eindelijk mijn pakketje binnen gekregen!!! Ik heb een GoPro Hero 3+ Silver Edition gekocht :D :D Super blij mee en hij ziet er echt heel stoer uit! Hij is een stuk kleiner dan verwacht. Ik heb al een filmpje gemaakt en morgen zal ik door het huis heen lopen en dan ook even buiten filmen. Toen ik terug kwam van bootcamp was het al donker ;) Zoals ik net al zei heb ik al een filmpje gemaakt maar ik heb nog niet het filmpje kunnen renderen. Dat kost super veel tijd en het is hier nu al 11 uur ’s avonds. Maar de beelden die ik tot nu toe heb gezien zijn super mooi! Ik moet alleen nu nog een nieuwe pc kopen want mijn computer kan het niet bijbenen hahaha :P

Ook nog even iets heel anders, vandaag heeft het geregend! Jaaa zo warm was het hier hahaha ;) Ik wilde naar buiten om te gaan sporten en toen kwam het met bakken uit de hemel leek het. Gelukkig mocht ik de paraplu van Mark lenen. Kwam ik eenmaal buiten was het geen harde regen maar spetterde het. Hoe apart, het lijkt alsof het goot van de regen en toen ik voelde hoe hard het regende dacht ik is dat nou alles?

Groetjes!

Fotos: http://imgur.com/a/44hPa

  • 22 Februari 2014 - 08:16

    Rene:

    Mooi zo eindelijk

  • 22 Februari 2014 - 10:58

    Wil:

    Mooie foto's allemaal. Ook van gisteren hebben wij ze bekeken! Wensen je een fijn week end toe.

  • 22 Februari 2014 - 20:26

    Wouter:

    Jaa!:) Filmpjes van Amerika! Hopelijk is het snel zo warm dat je meer buiten kan sporten/filmen!

  • 22 Februari 2014 - 20:52

    Anke:

    Hoi Anoush, ik bebn benieuwd naar je filmpjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 13801

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Worcester, MA

Landen bezocht: