Een super leuke week! - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu Een super leuke week! - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu

Een super leuke week!

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

12 April 2014 | Verenigde Staten, Worcester

Maandag 7 April
De lente begint vandaag echt!! Het begint nu eindelijk warm te worden :D Ik kan bijna mijn zomerjas aan woeeeiiii.

Dinsdag 8 April
Ik krijg serieus zin in een donut :O wuuut! :P Dit gaat niet de goede kant op hahahaha. Ik heb vandaag lekker gewerkt in het lab, wel lang tot half 7 savonds maar ik kan nu wel eindelijk wat doen.

Woensdag 9 April
Ik heb vandaag het goede bericht gekregen dat ik een beurs ontvang van Ars Donandi – Yske-Walther Fonds!!! :D Super blij mee! Ik wacht nu nog op een beurs :D
Vandaag vroeg begonnen om alle experimenten te doen: 8 uur sochtends beginnen. Ik heb heel veel proeven gedaan dus het gaat echt de goede kant op nu! Ook heel veel verschillende technieken gedaan. Ik heb voor het eerst FACS gedaan!! Er wordt wel veel van mij verwacht maar ik kan het wel aan! :D Daar ben ik dan toch stiekem wel trots op :D Ik moest zelfs na het spinnen terug naar het lab om een gel te ontwikkelen. Dat geeft wel aan hoe druk ik was :) Toen ik thuis kwam kreeg ik pizza aangeboden van mijn huisgenoten JUMMIE!
Ik ga volgende week vrijdag tot en met maandag naar Anne toe in Buffalo!!! Ik heb vandaag mijn treinkaartje gekocht :D Ik heb er onwijs veel zin in :D Niet alleen Anne zit daar maar “Kamp Holland” oftewel mijn studiegenoten van mijn jaar! Super tof dus :D
Today was a good day!

Donderdag 10 April
Ik heb vandaag alweer hard gewerkt! Een normaal persoon denkt phoe maar ik denk JIPPIEEE eindelijk :D Ik doe dingen in het lab voordat mijn begeleider kan zeggen doe je dit. Mijn antwoord is dat is al klaar of staat al in Oh Yeah! Ik ben ook naar een lecture/lezing gegaan, die geven ze hier heel veel. Ik heb mijn begeleidster gemaild over deze lezing, dat is altijd goed hehehe. Toen ik aankwam stond er een heerlijke Indische lunch klaar JUMMIE! Vervolgens kreeg ik om 4 uur taart aangeboden hahahaha. I am going to be fat whahhahah :P
Om half 6 was ik klaar in het lab en ben ik gelijk naar Shaws gegaan om wat groente te halen. Ik kan niet wachten totdat die farmers market komt! Het schijnt heel populair te zijn :D Ik heb naar Shaws gefietst zonder vestje alleen met mijn winterjas met tshirt eronder, super chill! Ik moet wel toegeven dat ik niet alleen maar groente heb gekocht ik kon de verleiding niet weerstaan van Ben & Jerry’s hehehe. Uiteraard een smaak gekozen die we in Nederland niet hebben ;)
Ik werd vandaag herinnerd door mijn begeleidster dan ik een verslag van de afgelopen week moet schijven voor haar. Die heb ik vanavond geschreven, de productiviteit is hoog hier :D
In de avond kreeg ik een email om als vrijwilliger mee te helpen voor de Cape Cod Ragnar relay series. Ik was helaas te laat om mij in te schrijven bij de UMass ren club want het zat al vol. Maar gelukkig kan ik dus als vrijwilliger mee! Ik ga samen met iemand die een blessure heeft opgelopen. Zij rijdt er gelukkig heen. We gaan op vrijdag en blijven er overnachten en zaterdag moeten we helpen als vrijwilliger. Een beetje vroeg om 5 uur sochtends de tenten opzetten maar het is wel een hele toffe ervaring. Ik heb er enorm veel zin in en ik neem het zeker op met mijn GoPro! En uiteraard veel fotos maken :D

Vrijdag 11 April
Een iets mindere dag omdat mijn primers niet kloppen =( Dat is wel echt een bummer maar dat is wetenschap ;) Ik zie het maar van de positieve kant ik leer van mijn fouten :D Ik heb wel gezellig gekletst met mijn begeleidster! Toen ik thuis kwam na het sporten heeft mijn huisgenoot Chipotle gehaald. Mijn eerst burrito ooit gegeten hahaha. Wat was dat ding verdomd lekker. Gezellig met zijn tween gegeten met een biertje erbij met een filmpje op. Mijn andere huisgenoot kwam er later ook bij zitten. Super leuke avond gehad!

Zaterdag 12 April
Het is vandaag HEEERLIJK weer! Ik kan voor het eerst mijn zomerjas aan!!!! Dat kennen ze hier trouwens niet hahahaha. Ze dachten allemaal wtf zomerjas wat is dat. Toen ze mijn zomerjas zagen was het wel van oee dat is een leuke jas hahaha. Jaa toch geen gek idee een zomerjas :D
Vanavond ga ik grillen!!! Ik heb er speciaal een dikke plak ham voor gekocht! Ik ga naar de supermarkt in mijn kort broek met mijn zomerjas! OH YEAH!

Morgen ben ik van plan om naar het Worcester Art Museum te gaan!

Fotos: http://imgur.com/a/o7e5B

  • 12 April 2014 - 18:35

    Anke:

    Super leuke week om te lezen zo!
    Leuk dat je als vrijwilliger mee kan, leuke ervaring denk ik.
    En dan volgende week naar Buffalo., Ik wacht op de foto's!

  • 12 April 2014 - 18:57

    Rene:

    lekker hoor die burrito met paprika. Maar je vermaakt je prima leesik.

  • 12 April 2014 - 22:02

    Femke:

    Wat leuk dat je je studiegenoten weer terug gaat zien in Buffalo!
    Een heerlijke afwisselende week zo te lezen, geniet er maar lekker van.

  • 13 April 2014 - 19:58

    Wil.:

    Wat een leuke week heb je gehad. Wij hebben bewondering voor je dat je zoveel energie overal voor hebt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 13796

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Worcester, MA

Landen bezocht: