Eerste verslag - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu Eerste verslag - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu

Eerste verslag

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

19 Januari 2014 | Nederland, Almere Stad

Hoii allemaal!

Dit is mijn eerste reisverslag! Ik ben nog niet weg maar dat zal niet lang meer duren. Ik ben ondertussen al heel enthousiast geworden om naar Worcester te gaan, ik heb er enorm veel zin in. Ik vlieg naar JFK toe tussen 1 en 12 februari, het hangt er een beetje vanaf wanneer mijn kamer precies vrij komt. Sowieso komt mijn kamer 14 februari vrij. Mijn kamer zit in een echt Amerikaans huis en ik zit daar met een paar andere studenten samen. Het is gelukkig op 5 minuten loopafstand van de universiteit. Dat moet ook wel met die super koude temperaturen ;)
Voor de mensen die niet weten wat ik ga doen. Ik ga stage lopen op University of Massachusetts Medical School in Worcester, MA United states. Mijn stage zal plaats vinden op het laboratorium waar ik onderzoek zal doen naar het Epstein-Barr virus. Ik zal veel verschillende technieken gebruiken wat ik juist leuk vind.

Ik hou jullie op de hoogte over mijn ervaringen!

  • 19 Januari 2014 - 11:50

    Anke Molhoek-Groenhof:

    Super! Ik ga je volgen!

  • 19 Januari 2014 - 11:53

    Rene:

    Ha ik breng je wel effe weg

  • 30 Januari 2014 - 21:57

    Tineke Van Wijk:

    Anoushka,

    Ik was alleen maar verschrikkelijk verbaast dat je dit gaat doen. Hartstikke stoer hoor! Het lijkt mij super leuk en wat een ervaring en in deze tijd met skypen etc.is thuis ook niet zo ver weg. Het is bijna 1 februari misschien vertrek je al? In dat geval een goede reis en een super start in Amerika geniet er van. We gaan je vanuit Mijdrecht in de gaten houden.

    groetjes Martin en Tineke

  • 01 Februari 2014 - 15:39

    Wil Groenhof-Smeenk:

    Geweldig, wat een avontuur! Pas goed op jezelf en goede reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 13842

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Worcester, MA

Landen bezocht: