Worcester - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu Worcester - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu

Worcester

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

10 Februari 2014 | Verenigde Staten, Worcester

Hoi Allemaal,

Nadat we een nacht geslapen hebben in New York zijn we de auto ingestapt, onderweg naar Worcester. We zijn dwars door New York heen gereden, uiteraard alleen snelweg, en ik moet helaas bekennen ik kreeg niet het “wauw is dit New York” gevoel. Misschien komt dat omdat we niet de stad zelf echt in zijn geweest maar het kwam voor mij nogal grauw, vies en oud over. Ik ben erg benieuwd hoe ik tegen New York aan kijk zodra ik echt zelf de stad in ga.

Vervolgens reden we de stad New York uit en kwamen we in een hele andere wereld; Conneticut. Bomen met sneeuw en een grappig laag bruggetje die elke keer terug kwam. Na 3 uur rijden kwam er eindelijk het bordje Worcester te voorschijn! Toen we aankwamen bij het huis belde we aan en werden we vriendelijk ontvangen door een van de huisgenoten. Ik zit samen met 4 mannen in het huis, allemaal even vriendelijk en gezellig. Na de kennismaking hebben we de koffers naar boven gebracht en toen zijn we boodschappen gaan doen. 4,5 uur verder en 200 dollar armer heb ik alles wat ik nodig heb. Ik heb ook een nieuw telefoonnummer, stuur mij even een persoonlijk berichtje als je die wilt hebben (via email, facebook of eventjes iemand van de familie vragen). Mijn oude nummer blijft gewoon bestaan maar die zal tijdelijk in gebruik zijn door mijn ouders. Zodra ik terug ben zal ik dat nummer weer gebruiken.

Nu eventjes iets over het huis. Het ziet er erg leuk uit en voor studenten schoon. De benedenverdieping heeft een kamer waar een huisgenoot in woont. Op de 1e verdieping zit de woonkamer en keuken. We hebben zelfs een vaatwasser, de luxe! Ik kan gewoon alle potten, pannen, bestek en bekers uit de kast pakken dus dat is wel fijn. Een verdieping hoger zit mijn kamer en alle andere kamers. Mijn kamer is best groot en er staat een Queen size bed in, een bureautje en 3 stoelen. Ik deel de badkamer met 2 andere huisgenoten en tot mijn verrassing zijn de douche en wc schoon! Dat is echt heel erg fijn. Ik heb al voor het eerst gekookt; spaghetti. Ik ben helaas vergeten om een foto van de voorkant te nemen maar dat zal ik morgen doen. Maar ik ga nu eerst mijn Queen size bed uit proberen.

Welterusten.

Fotos: http://imgur.com/a/uqNzD

  • 10 Februari 2014 - 06:38

    Anke:

    Hoi Anoush,

    Klinkt goed allemaal! Leuk dat je al gekookt hebt. Ik hoop dat het bed lekker slaapt.


  • 10 Februari 2014 - 07:33

    Arjen, Steef & Dylan :

    Hoi Anoush,

    leuk om zo je verhalen bij te houden en vooral ook de foto's!
    Ik begrijp uit je verhaal dat je nog niet in Manhattan zelf bent geweest?
    Dat is echt echt echt de moeite waard ;) en waarschijnlijk krijg je dan wel het "wauw dit is New York" gevoel

    Ik hou deze site goed in de gaten, en hoop dat je nog veel foto's plaatst! erg leuk (Y)

    Groetjes

    Arjen, Steef en Dylan.

  • 10 Februari 2014 - 09:30

    Wil:

    Hoi Anoushka, fijn dat je in een schoon huis zit en dat iedereen zo vriendelijk is. Wij vinden het prachtig alles met je mee te beleven. Hopen dat je lekker geslapen hebt. Wens je vader een goede reis terug!

  • 10 Februari 2014 - 19:41

    Anke:

    Leuke foto's anoush! Het huis ziet er precies zo uit als op de foto's.

  • 10 Februari 2014 - 20:42

    Wil:

    Hoi Anoushka, heb de foto's gevonden, ze zijn mooi geworden. Toch bijzonder dat wij kunnen meekijken! Opa geniet er ook van. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 13827

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Worcester, MA

Landen bezocht: