De sneeuwstorm - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu De sneeuwstorm - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu

De sneeuwstorm

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

13 Februari 2014 | Verenigde Staten, Worcester

Ik werd sochtends wakker en op dat moment sneeuwde het even niet. Er was al wel wat sneeuw gevallen maar nog niet zo veel. Tijdens het ontbijten (7:30 ongeveer) ging het sneeuwen. Het is nu 14:50 en het is nog niet opgehouden, het is alleen maar harder gaan sneeuwen. Na het ontbijt heb ik de wedstrijd schaatsen 1000m vrouwen gekeken live! Eindelijk heb ik toegang tot de Olympische spelen online :D Nadat ik gezien heb dat wij weer 2 medailles hebben binnengesleept ben ik gaan fitnessen. Ik heb me goed ingepakt en de heenweg ging wel qua hoeveelheid sneeuw. Na 45 minuten op de hardloopband te hebben gerend ben ik weer naar huis gegaan. Nou dat was een uitdaging. Wat een pak sneeuw lag er toen al (13:45)! Ik zak gewoon tot ruim boven mijn enkel weg. Mijn hele broek was bedekt met sneeuw. Maar mijn jas houdt me wel warm en droog. Ook mijn andere kleding kwamen erg van pas. Wat wel heel positief is is dat ze nu al bezig zijn met schuiven, overal zie je die schuivers. Hier worden voorop een auto een schuiver gestopt en daar rijden ze dan mee. Ze doen er dus wel alles aan om het zo begaanbaar mogelijk te houden.

Ik laat jullie morgen weten hoeveel sneeuw er uiteindelijk is gevallen. Misschien dat ik wel een sneeuwpop ga maken als de sneeuw daar geschikt voor is (en het niet te hard waait).

Groetjes!

Fotos: http://imgur.com/a/Sk2sc

  • 13 Februari 2014 - 21:28

    Wil:

    Hoi Anoush,
    Wat een sneeuw daar, indrukwekkend!

  • 13 Februari 2014 - 21:29

    Anke:

    Wat veel sneeuw is er gevallen. Vooral de terugweg lijkt me niet fijn met die sneeuwjacht.
    Ik zou vanmiddag/vanavond lekker binnen blijven!

  • 13 Februari 2014 - 22:47

    Rosanne:

    Hey,
    Bevalt het je daar een beetje? Super leuk om dagelijks een stukje mee te lezen en je fotos te bekijken van je ervaringen. Zal wel even wennen zijn met die sneeuw na de warme winter hier in Nederland. Zo te zien komt je lekkere warme muts uit Duitsland ook goed van pas. Kan je nog terug denken aan de koude gezellige kerstmarkt.
    Geniet ervan. Succes straks met je eerste stage dagen.

    Groetjes,
    Rosanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 13838

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Worcester, MA

Landen bezocht: