Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu

Boston

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

21 Februari 2014 | Verenigde Staten, Boston

Hoi Allemaal,

Ik ben eindelijk in Boston geweest! Het was super leuk :D Maar eerst het begin van de dag: de gezondheidstest. Dat ging prima, ik had al mijn vaccinaties. Ik moest alleen nog wel bloed geven omdat ze tuberculose wilde testen. Verder hebben ze mijn gewicht, mijn lengte, bloeddruk, hartslag gemeten. Ik heb een vragenlijst in moeten vullen, nog meer papierwerk moeten tekenen. Toen ik klaar was kwam Sara mij ophalen. Ik ben eerst bij mijn huis afgezet om 2 uur later te worden opgehaald. Sara is een hele aardige vrouw, heel erg gezellig om mee te praten en spontaan. Na een uur waren we in Boston! Ik vind Boston, vanuit de auto gezien, ongeveer hetzelfde eruit zien als Worcester; beton. Ik ben nog niet de stad zelf ingegaan dat zal hopelijk volgende week ergens gebeuren. Ik ben erg benieuwd hoe het er dan uit ziet, en of ik hetzelfde beeld nog heb.

Ik heb vandaag voor het eerst mijn begeleidster gezien. Ook zij is een hele aardige vrouw. Ik heb ook het gebouw gezien waar ze in werkt. Helaas heb ik niet haar eigen afdeling gezien, hopelijk komt dat een andere keer. Aan de buitenkant ziet het er heel mooi uit, maar als je eenmaal op de afdelingen kijkt ziet het er niet zo bling bling uit als aan de buitenkant. Het gebouw staat ook aan de rand van een hele slechte buurt. Joyce vertelde me ook dat in Boston het ook levensgevaarlijk is om te fietsen, dat het er stuk duurder is, meer op elkaar gepropt en de mensen zijn minder vriendelijk. Ik ben uiteindelijk dus wel blij dat ik in Worcester zit. Het is misschien niet zo’n levende stad maar het is wel een stuk gemoedelijker en vriendelijker. Ook de UMass Medical School ziet er een stuk mooier uit!

Tijdens de lunch heeft ze me leeswerk mee gegeven. Het is een hoop werk maar dan heb ik in ieder geval wat te doen. Ze wilt ook dat ik de techniek FACS leer voordat zij verhuisd. Er begint nu eindelijk iets van een vorm in het plan te komen. Ik ben benieuwd hoe het verder zal ontwikkelen.

Ik heb vandaag mijn UMass emailadres gekregen! Het is Anoushka.Molhoek@umassmed.edu


Groetjes!

Fotos: http://imgur.com/a/Bch3T

  • 21 Februari 2014 - 08:22

    Anke:

    Klinkt goed Anoush. Ik ben heel benieuwd naar volgende week. Maar misschien moet je eerst wel al het leeswerk afmaken voor je echt kan starten.

  • 21 Februari 2014 - 09:03

    Wil:

    Fijn dat het een leuke dag voor je is geworden en dat je ook leeswerk hebt meegekregen.
    Leg voor ons morgen even uit wat FACS inhoudt.

  • 21 Februari 2014 - 18:51

    Anke:

    Leuke foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 13830

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Worcester, MA

Landen bezocht: