Eerste video - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu Eerste video - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu

Eerste video

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

23 Februari 2014 | Verenigde Staten, Worcester

Hoi Allemaal,

Vandaag heb ik eindelijk mijn GoPro filmpje afgemaakt! Het ziet er geweldig uit :D Ik heb het filmpje upgeload naar youtube: https://www.youtube.com/watch?v=rCjsy5pHU-M
Ik heb al iets van buiten gefilmd en dat zag er echt waanzinnig uit! Het is geen goed materiaal om er een filmpje van te maken. Maar ik ga binnenkort een chest mount harness kopen zodat ik daar de GoPro aan vast kan maken en ermee kan rennen, wandelen etc. Ik zit er ook over na te denken om een mount te kopen voor de fiets zodat ik in Nederland ermee kan fietsen. Je kunt hem ook in je auto vastmaken wat super mooie beelden kan opleveren! Op dit moment heb ik die mount niet nodig omdat ik geen auto heb ;)

Het zonnetje scheen de hele dag en het was lekker weer, iets van 10 graden. Heerlijk naar de supermarkt gelopen en ik heb vandaag ook hardgelopen met het renclubje van UMass. Dat was super gezellig maar wel enorm zwaar. Nederland is vlak maar Worcester dus absoluut niet. Mijn Garmin hardloophorloge gaf aan dat ik een hoogteverschil van 92 meter heb gehad. Die heuvels daar zijn zo super stijl echt niet normaal! Maar het is wel een hele goede training en ik moet het zeker vaker doen :)

Groetjes!

Fotos: http://imgur.com/a/djATT

  • 23 Februari 2014 - 15:29

    Anke:

    Leuke foto!

    Leuk dat je meedoet met dat ren clubje. Ik ben ook benieuwd naar je volgende filmpje

  • 23 Februari 2014 - 16:13

    Wouter:

    Leuk filmpje! Kan niet wachten op de filmpjes van de omgeving!, super leuke foto ook van de mensen waarmee je hebt gerend :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 13828

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Worcester, MA

Landen bezocht: