Ragnar Relay Race - Reisverslag uit Provincetown, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu Ragnar Relay Race - Reisverslag uit Provincetown, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu

Ragnar Relay Race

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

12 Mei 2014 | Verenigde Staten, Provincetown

Hoi Allemaal,

Deze week heb ik veel gedaan! Het beste van de week is dat ik samen met Wouter heb besloten om hem hier heen te laten komen. We hebben gelijk het ticket besteld en hij komt 23 mei al!!!!!! :D:D:D:D:D Ik heb er enorm veel zin in!! Verder deze week ben ik druk geweest op stage. Ik word als een postdoc behandeld door mijn begeleidster. Ik geef haar advies in alles en ik regel meetings. Aankomende week ga ik beginnen met cellen opnieuw groeien en het project in stroomversnelling brengen.
Vrijdag ben ik naar het international festival geweest in UMass maar dat was niet zo heel boeiend. Daarna ben ik naar huis gegaan en heb ik alles ingepakt voor de Ragnar Relay Race!! Ik ging niet rennen alleen vrijwilligerswerk doen. We vertrokken rond 4 uur smiddags samen met Liz en John, twee andere vrijwilligers. Per team heb je 3 vrijwilligers nodig anders wordt je gediskwalificeerd. We zijn als eerste naar de meetingpoint van de twee vans gegaan. Dat was een van de plaatsen waar ze samen zouden komen. Daar heb ik een persoon zien finishen en de volgende vertrekken. Het is namelijk een estafette hardloopwedstrijd van 192 miles (308 km). We hebben hardlopers aangemoedigd en ook onze teamgenoten uiteraard. Na het avondeten zijn wij drieën naar het hotel in p-town gegaan. We hebben daar een paar uur geslapen om vervolgens om 4 uur sochtends op te staan omdat we om 5 uur sochtends moesten werken. Wij hebben van 5 uur tot 11 uur sochtends gewerkt en we hebben de eerste racers zien finishen. Dat was enorm leuk. Ook hebben wij onze eigen team zien finishen. Dat was nog leuker!!! Rond 12 uur hebben we een burrito naar binnen gewerkt. Aangezien we sinds 4 uur sochtends niet gegeten hadden wist ik niet hoe snel ik het naar binnen moest werken haha. Toen zijn we naar huis gegaan, ik heb heerlijk lopen pitten in de auto! Die avond was er een feestje in mijn huis waar ik uiteraard naar toe ben gegaan. De jongens hebben mij overgehaald om naar een prom themed party te gaan. Ook daar heb ik me enorm vermaakt!! Als mogen Amerikanen wel leren wat goede muziek is en hoe ze moeten dansen haha. Rap muziek is nou niet echt geweldig XD

Ik ga nu weer lekker buiten zitten want het is prachtig weer!

Groetjes!

Fotos: http://imgur.com/a/mq8QL

  • 12 Mei 2014 - 18:58

    Anke:

    Hoi Anoush,

    Wat een leuk dat je ook je team hebt zien finishen. Het schijnt echt een speciale belevenis te zijn om deze race mee te maken, heb ik gelezen. Het verbindt mensen omdat je samen zo'n prestatie neer zet. Het gaat dag en nacht door. Ook de volunteers helpen mee om deze prestatie neer te zetten. Het moet denk ik een speciale ervaring zijn geweest. Super dat je hierbij mee kon doen!

  • 12 Mei 2014 - 20:34

    Wil:

    Fantastisch Anoush dat je hieraan mee hebt gedaan!

  • 16 Mei 2014 - 22:20

    Tineke Van Wijk:

    Hé Anoushka, Ik weet niet precies hoe het met het tijdsverschil zit op dit moment maar .............. voor het eerst in je leven jarig in Amerika. Van harte gefeliciteerd van Martin Sefanja Christy en Dimphy. Hou je taai visite is bijna onderweg lees ik net. Een hele gezellige dag toegewenst ik hoop dat je het gezellig kan vieren met de room mates. Hartelijke groetjes uit Mijdrecht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 13833

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Worcester, MA

Landen bezocht: