Wouter in Amerika - Reisverslag uit Woodstock, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu Wouter in Amerika - Reisverslag uit Woodstock, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu

Wouter in Amerika

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

31 Mei 2014 | Verenigde Staten, Woodstock

Hoi Allemaal,

Ik heb twee hele leuke weken achter de rug en er komen 2 hele leuke weken aan! Twee weken geleden was ik jarig. Allemaal nog bedankt voor de felicitaties en de kaartjes :) Ik ben lekker uit eten gegaan met mijn huisgenoot Victor en Tiina (mijn student). Ik heb kip gegeten met smashed potatoes haha hoe Amerikaans! En ik heb ook nog wat eend geprobeerd. Toen we thuis kwamen heb ik nog een biertje gedronken met Mark en later kwam Jack er nog bij. Het was een gezellig avond, ik heb ervan genoten!
Die week erna kwam Wouter!!!!! Vrijdag kwam ie aan op Logan international airport in Boston. Ik ben zo lief geweest om hem op te halen met de auto. Ik had een auto voor 4 dagen gehuurd. Op stage hield ik in de gaten of hij vertraagd zou zijn. Ging ik kijken zag ik dat hij een uur eerder zou landen!!! En ik zat nog in de kweekkast oeps haha. Als een gek mijn cellen doorgezet en gelijk doorgerend naar huis HOP auto in en naar Boston toe. Dat is gelukt en Wouter moest maar een uurtje wachten :) Het hielp ook niet echt dat hij in 10 minuten door de security was hahaha. Wel beter uiteraard ;) Het was half 6 toen ik hem opgehaald heb en toen zijn we naar Worcester gereden. We hebben eten gehaald bij Chipotle, een lekker burrriiittooooo. Die avond heb ik ook de koffer van Wouter geopend. WAUUUWW al dat eten, JUMMIE!!! Ik ben er echt enorm blij mee! Wouter heeft voor het eerst beerpong gedaan die avond. Mijn huisgenoten gaven een feestje wat gezellig was ;)
De volgende dag zijn we naar Boston gegaan. Ik heb de halve stad door gereden om een parkeerplek te vinden. Had ik een garage gevonden was het 42 dollar per dag!!!! WUUUUTTT nooit dus! Auto in reverse gezet en terug naar buiten gereden haha. Er kwam alleen zo’n tuthola aan die achter me kwam staan dus ik moest steken om eruit te komen. Maaaar het is me gelukt :D We hebben uiteindelijk voor 20 dollar geparkeerd, veel beter. We zijn toen lekker door de stad heen gelopen. Eerst naar de haven en toen naar het park. We zijn toen ook nog gaan shoppen en ik heb de H&M leeg gekocht hahaha. We hadden met mijn begeleidster afgesproken om in de stad te gaan eten. Dat hebben we ook gedaan en dat was erg gezellig samen met haar man, dochter en kleinkind. Het duurde ongeveer twee uur en daarna zijn we naar MIT en Harvard gegaan. Bij Harvard waren ze bezig met het opzetten van graduation wat hier altijd plaats vind rond 1 juni. De universiteiten starten hier ook 1 aug. Aangezien we veel tijdens de lunch hebben gegeten hebben we niets gegeten als avondeten. We hebben alleen een milkshake gehaald bij de drive-in wat mijn eerste keer was! De volgende dag moesten we vroeg uit de veren omdat we naar Mount Washington, New Hampshire gingen wat 3 uur rijden is. De rit erheen was heel erg mooi, zeker het laatste stuk! Wauw! Al die bergen. We zijn samen met de Cog railway Mount Washington opgegaan. Dat treintje gaat met 30% omhoog en het duurt ongeveer een uur voordat je boven bent op 1917 meter. Je blijft dan een uurtje boven. Het uitzicht was prachtig!! We hadden heel veel geluk met het weer, het was helder en niet al te koud. Na nog een foto op het hoogste punt genomen te hebben stonden we in de rij voor het treintje om weer terug te gaan. Sinds wij bijna vooraan stonden hadden we hele goede plekken. Het was een hele mooie rit. Eenmaal terug zijn we weer in de auto gestapt en zijn we naar the Flume gereden. Daar hadden we op de heenweg al een stop gemaakt maar we hadden geen tijd om de wandeling te maken. Die hebben we dus op de terugweg wel gemaakt. Het was super mooi en leuk. Ik heb alles met de GoPro opgenomen maar ik moet de beelden nog bekijken. De fotos zijn ook heel erg mooi geworden. Anderhalf uur later gingen waren we weer onderweg en onderweg zijn we nog even gestopt bij de Burger King om avondeten te halen. Aangezien het al half 8 was hadden we geen zin om nog uit eten te gaan en dit was lekker makkelijk ;) Gelukkig hadden we de volgende dag niets gepland. Ik heb Wouter het lab laten zien en de universiteit. Verder hebben we niets gedaan. Om 2 uur smiddags heb ik hem naar het vliegveld gebracht. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad :D

Deze week heb ik het lekker rustig aan gedaan. Vrijdag ben ik gaan volleyballen met allerlei mensen van het lab. Dat was enorm gezellig en volgende week is het er weer! Vanavond ga ik Sangria maken voor morgen, dat gaat lekker worden!

Groetjes!!!

Fotos: http://imgur.com/a/WN9xq

  • 01 Juni 2014 - 15:26

    Wil:

    Hoi Anoush,
    Wat hebben jij en Wouter veel gezien in die korte tijd!
    Ook erg mooie foto's gemaakt. Daar genieten wij van mee.
    Straks nog je ouders op bezoek. Allemaal gezellige dingen, geniet ervan.

  • 02 Juni 2014 - 23:42

    Anke:

    Hoi Anoush,

    Wat een leuk weekend! De foto's zijn ook heel mooi. Wij gaan morgen naar bosten en van de week naar de white mountains. Nog speciale tips voor boston? App ze even naar pap. Er kan nl maar 1 mobiel en 1 tab op internet hier.

  • 03 Juni 2014 - 10:13

    Ab Agterbos:

    Anoushka, je klinkt anthousiast dus dat is goed! Maar ik maak me zorgen om al dat eten, van burrito's, burger king, milk shakes, sangria. Zorg dat je in vorm blijft hoor!
    Groetjes vanuit Almere, succes en veel plezier daar, mvrgr, Ab

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 13804

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Worcester, MA

Landen bezocht: