Een turbulente week - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu Een turbulente week - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Anoushka Molhoek - WaarBenJij.nu

Een turbulente week

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

08 April 2014 | Verenigde Staten, Worcester

Maandag 31 maart
Dit was niet echt een hele goede dag. Ik heb vandaag precies 4,5 maand over om in het lab te werken en ik heb minder uitgevoerd dan ik zou willen. Ik hoop dat het snel wordt opgelost :(

Dinsdag 1 April
Niet echt bijzonder.

Woensdag 2 April
Ik heb een goed gesprek gehad met meerdere mensen over mijn stage en het probleem is hopelijk opgelost.

Donderdag 3 April
Vanochtend boodschappen gedaan en we zijn langs Dunkin donuts gegaan zoals gewoonlijk :D Mijn huisgenoot heeft hash browns gehaald, ja om 8 uur sochtends zat hij die vette dingen te kauwen. Hij gaf er een aan mij om te proberen en ik moet zeggen ze smaakte erg lekker maar wat kreeg ik er last van mijn maag van ik moest er bijna van overgeven zo van streek was mijn maag.
Op stage heb ik een PCR gerund maar dat was gister dus niet gelukt dus ik ga het morgen overnieuw doen.

Vrijdag 4 April
Mijn begeleider heeft me vandaag een nieuwe techniek laten zien. Dat was wel leuk om te doen want ik leer nu best veel. Dit is een ander deel van mijn project en ik begin nu echt het gevoel te krijgen dat we aan mijn eigen project beginnen. Het was een erg drukke dag op het lab maar wel super tof!
We hebben vandaag heerlijk een film gekeken. Jack en ik willen allebei heel graag de blankie hebben. Aangezien hij het heel lief vroeg heb ik de blankie met hem gedeeld en toen zaten we met zn 3en op de bank haha! De jongens gingen toen koken en ik had al gegeten. Ik ben toen op de bank gaan liggen en toen Mark weer wilde zitten ben ik opgeschoven. Ik ben toen in slaap gevallen op de bank hahaha! Dat geeft wel aan hoe vermoeid ik was. Gelukkig heb ik niets van de film gemist!

Zaterdag 5 April
Heerlijk uitgeslapen en toen ben ik naar het lab gegaan om cellen door te zetten dat mij 3 uur koste om vervolgens tot 6 uur savonds mijn begeleidster te helpen met uitpakken. Wat aardig van mij :) Ik heb van haar toestemming gekregen om 18 tot 21 april vrij te krijgen om naar Buffalo te gaan dus dat is super tof!!! Die avond heb ik ook helemaal geen reed uitgevoerd lekker uitrusten.

Zondag 6 April
Mijn begeleider en ik moesten beide naar het lab toe om het experiment te vervolgen van vrijdag. Dat duurde gelukkig niet zo lang. Ik ben vandaag lang bezig geweest met mijn labboek en het is nog steeds niet af! :O hopelijk krijg ik hem morgen af.
Ik heb vandaag ook nog in de zon gezeten dus dat was wel heel erg lekker. Het begint hier nu eindelijk lente te worden! Ennn ik heb pannenkoeken gemaakt JUMSEL! :D

Deze week was een rollercoaster en hopelijk wordt het wat rustiger volgende week.

Groetjes!

Fotos: http://imgur.com/a/XM3jo
Video: https://www.youtube.com/watch?v=4UT4GyrdUI0 Boston St Patricks day staat online!!! :D:D

  • 08 April 2014 - 08:23

    Anke:

    Hoi Anoush,

    Wel een turbulente week ja. Ik hoop dat je nu in lekker tempo verder kan werken op het lab.
    Je pannenkoeken zagen er lekker uit!
    Ik ben benieuwd naar je trip naar Buffalo volgende week. Wel veel foto's maken hoor!

  • 08 April 2014 - 09:39

    Wil:

    Hoi Anoush,

    Wat een drukke week. Fijn dat je begeleidster er nu is! Ben benieuwd naar je avonturen in Buffalo!

  • 08 April 2014 - 10:44

    Ab Agterbos:

    Anoushka,

    Je bent goed druk, dus dan gaat de tijd lekker snel!
    Niet teveel op de bank hangen en vette dingen eten, want ander kom je dadelijk niet meer mee met de bootcamp, ha, ha.
    Succes in het lab en all the best,
    Ab

  • 09 April 2014 - 02:05

    Anoushka:

    Hoi Ab,

    Ik ben zeker druk :P vandaag gewerkt tot half 7! :O Ondanks dat het zwaar is sport ik 4 keer per week dus ik zal hopelijk niet slap terug komen hahaha! :D

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 13824

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Worcester, MA

Landen bezocht: